ان قلت

وبلاگی اجتماعی و سیاسی و عمومی

ان قلت

وبلاگی اجتماعی و سیاسی و عمومی

تموز



آیا می دانستید که ایران قبل از انقلاب، حدود هشتاد هواپیمای اف شانزده خریداری کرده بود و پولش را هم داده بود، بعد از انقلاب، و در نتیجه سیاست های ایده آل گرایانه ایتدای انقلاب ، این هواپیماها به ایران تحویل داده نشد. آمریکا، آن هواپیما ها را به اسراییل داد. 
_____________
آیا می دانستید که اسراییل با همان هواپیماها، که از هواپیماها اف-پانزده خودشان، به مراتب پیشرفته تر بودند، موفق شدند از اسراییل، بدون سوخت گیری، از دو کشور اردن و عربستان عبور کردند، به عراق رفتند و مرکز اتمی صدام را نابود کردند؟! 
--------------------
اتفاق خنده دار اینجا بوده که وقتی هواپیما ها از مرز دریایی اردن رد می شدند، از روی کشتی تفریحی ملک حسین، رد شد و ملک حسین گفته بود: هواپیماهای اسراییلی اینجا چه غلطی می کنند؟! 

------------------
آیا می دانستید اگر اسراییل این کار نمی کرد، صدام احتمال زیاد به ایران و اسراییل حمله اتمی می کرد؟! 
--------------------
عملیات نظامی اسراییلی ها، یک نوآوری نظامی به تمام معنا بوده است. اولا تنها یازده نفر در آن عملیات کشته شدند!! که ده نفرشان سرباز بودند، و در نتیجه حملات ضد هوایی های خود عراق، کشته شدند! 
--------------------
همچنین یکی از خلبان های اصلی، ایرانی الاصل است! ( البته اسرائیلی ها نژادی برخورد میکنند و یهودیت را بیشتر یک نژاد میدانند تا یک دین )
------------
یا اینکه یکی از خلبان های ارتش ایران، با هواپیمای اف-چهار خود از این مرکز اتمی تصویربرداری کرد و اطلاعات لازم برای حمله را در اختیار اسراییلی ها گذاشت. 
-----------
با حمله هوایی خلبان های دلاور ایرانی به پایگاه هوایی رژیم بعث در غرب عراق، نیروهای هوایی عراق به شدت آسیب دید، و اسراییل زمینه را برای حمله به این مرکز اتمی، مناسب یافت. 
-----------
راکتور اتمی را به موفقیت نابود کردند، اما ساختمان بغلی که حاوی مواد رادیو اکتیور بود، هیچ آسیبی ندید!! 
--------------------
یکی از این خلبان ها، اولین فضا نورد اسراییلی شد  و به فضا رفت! 
--------------------
خنده دار اینجاست، دولت اسراییل برای حراست از آینده خود، چنین اقدامی را انجام داد، و در این میان، منافع دراز مدت ایران نیز حفظ شد، و خنده دار اینجاست که اسراییل، از هواپیماهایی استفاده کرد که ایران پولش را داده بود و قرار بود در نیروی هوایی ایران استفاده شود.



وبلاگ گمنامیان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.